عقیده یک برگ از درخت ولایت

۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

دوشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۵۲ ب.ظ مرتضی نظری
ملائکه دیدی؟

ملائکه دیدی؟

دیروز رفته بودم امام‌زاده ابراهیم شهرمون(امل) بعد از اونجایی که بین دو تا امتحانم بود کاری یا جایی نداشتم که برم برای همین رفتم داخل امام‌زاده و منتظر اذان ظهر شدم. کولر روشن بود و من کم کم تب بدنم اومد پایین به طوری که دیگه داشت موهای بدنم سیخ می‌شد(طب بدنم جوریه که نه خیلی گرماییه نه سرمایی دوست داره توی حالت تعادل باشه...) خلاصه اونقدر سردم شده بود که سر نماز موقعی که به سلام رسیده بودیم(نماز جماعت) بدنم برای بازپس گیری وضعیت خودش یه شوکی به خودش وارد کرد(نمیدونم برای شما هم شده یا نه ولی برای من توی هوای سرد خیلی از این اتفاقات می‌افته...) این شوک و حرکت بدنم به گونه‌ای بود که بغل‌دستیم متوجه این شوک شد!
بعد نماز یک لبخندی بهم زد!(البته نمیدونستم چرا ولی منم با لبخند جوابش رو دادم!)
خلاصه موقع دعا بود که بهش گفتم از سرما موهای بدنم سیخ شده! گفت سردت هست؟! من فکر کردم تو سر نماز ملائکه رو دیدی که بدنت اینجوری شد!
...

۳۱ خرداد ۹۵ ، ۱۸:۵۲ ۲ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰
مرتضی نظری
جمعه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۱۹ ب.ظ مرتضی نظری
خالی

خالی

خالیه؛ وقتی روزه گرفتن میشه فقط گرسنگی کشیدن



۲۱ خرداد ۹۵ ، ۱۹:۱۹ ۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
مرتضی نظری
چهارشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۴۱ ب.ظ مرتضی نظری
دست مریزاد به ظریف!

دست مریزاد به ظریف!

با ایکه خیلی دل خشی از این دولت ندارم... به خاطر اون دیپلماسی لبخند احمقانه‌اش... ولی انصافا نباید فقط از یک زاویه به مسئله نگاه کرد... این ماجرای برخورد تند ظریف با 3 تا از اعضای کنگره که درخواست روادید به حظور در ایران رو داشتند. واقعا دست مریزاد داشت.
اقای ظریف از این حرکتتون متشکرم [گل]
حتما مطالعه کنید و لذت ببرید!
+دفتر ظریف در پاسخ به درخواست روادید 3 نماینده کنگره آمریکا وظیفه اعضای کنگره آمریکا دیکته کردن و تحمیل سیاست به دیگر کشورها نیست
۱۹ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۴۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مرتضی نظری