سلام

راستش دو تا مطلب آماده انتشار دیگه هم دارم ولی خب گویا قسمت این بوده که این مطلب که بیشتر دردودل هست رو منتشر کنم! 

در اینکه در ازدواج باید دو طرف هم کفو باشند شکی نسیت...  اما خب در یک چیزایی کرد باید بالاتر باشه و در یک چیزایی هم زن باید بالاتر باشه... هر چیزی که مربوط به اقتدار هست از جمله سن، سطح سواد، وضعیت اقتصادی و... مرد اگر کمی بالاتر با‌ه بهتره ولی هر چی مربوط به جمال میشه یعنی ظاهر و...  زن باید کمی سرتر باشه...  دلیلش هم کاملا عقلانی هست. چون زن مظهر جمال و مرد مظهر جلال خداست... برعکس این ماجرا کاملا غیر عقلانی هست چرا که در این صورت هردو طرف ماجرا از ابزار هاشون نمیتونند خوب استفاده کنند. یعنی اگر مرد زیباتر از زن باشه، زن نمیتونه از قدرت زیبایی خودش اونقدری که باید استفاده کنه...

اما گویا این روزها دختر خانوم های عزیز و همینطور خیلی از پسرهای عزیز دقیقا برعکس ماجرا رو میخوان! 

انگاری دختر خانم ها بیشتر به فکر قیافه یک پسر هستند که ازشون بهنر باشه. و هیچ ملاک دیگه‌ای بجز ظاهر طرف ندارند...

خودمو مثال میزنم... من یک قیافه متوسط رو به بالا دارم.(اینو من خودم از خودم نمیگم از خیری ها پرسیدم و این جواب رو شنیدم... حتی اگر نگیم رو به بالا دیگه حد وسط رو دارم)، اما سایر ملاک‌های برای ازدواج واقعا اگر نگیم عالی، دیگه خوب رو به بالا هست. اصلا قصد تعریف و خود ستایی ندارم به جان خودم... اگر ملاک های عمومی رو مدنظر بگیریم نمره قابل قبولی میتونم بگیرم...

خیلی جای تعجب داره واسم... 

واقعا ملاک ازدواج توی این روزها چیه؟

چون احساس میکنم این پست داره تبدیل میشه به تعریف از من و خوشم نمیاد...